CIRP : Buying down lights

Imran

Technical Manager at one of the market researcher company in KL who does blogging on his free time. Love cats very much. Always fascinated with new technology (as well as spending money on it)

3 Responses

  1. ctshah says:

    wah!bestnyer wat plaster ceiling.me & hubby teringin nak buat.tapi slow2 dulu.kalau ada rezeki akan dtg,insyaallah ingat nak buat jgk sbb nampak lagi gorjes dan mewah siling tu.byk betul duit keluar kan bila nak pindah umah baru ni.macam air …pheww….

    • Imran says:

      dah lama mengidam nak buat paster ceiling. suka yg modern look. insyaallah. ada rezeki tu nanti. saya buat pun sebab nak buat sekali harung. lepas ni takleh nak buat apa2 dah. ongkosnya takde xD

  1. July 16, 2012

    […] gathering Buying down lights KDK ceiling fans and more lights ZENcelo Full-Flat Switch Buying replacement tiles Buying T5 […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: