Radja – Wahai Kau Cinta

Imran

Technical Manager at one of the market researcher company in KL who does blogging on his free time. Love cats very much. Always fascinated with new technology (as well as spending money on it)

8 Responses

  1. meera says:

    imrannnnnnnnnnn….
    hahahahaha… best… best…. best….

    ‘wahai kau cinta’

  2. Imran says:

    sedihnya lirik lagu ni… ada cerita disebalik lirik ke maya?

  3. meera says:

    hahaha… imran… suatu kebetulan… 😀

  4. Malique says:

    aisey man… ni biar betul… peminat radja eh korang?

  5. meera says:

    saya dapat lagu wahai kau cinta ni dr seorang kawan… slalu dengar Jujur je kan…

    memula tak amik port pun pasal lirik tu… sbb saya suka sgt muziknya… besttttt….

    tapi bila saya hayati lirik tu, cam ada something… terus saya cari lirik tu… then baru saya perasan secara kebetulan lirik tu kena ngan kisah silam saya… huhuhu… tu yg tetiba rasa nak nangis ni…. huwaaaaaaa

  6. Imran says:

    /me baru nak berjinak2 dgr lagu radja nih. hehehe

  7. shaidatina says:

    yihaaaaaaaaaa…jgn sedey eberibadi…..aku pon sedey gak….adeiii nape taruk lagu camnih???
    hurmmmm….whatever arr
    i luv u all…

  8. Imran says:

    hehehe shaidatina. lagi sedih kut kalau ada video yg diplay. sayangnya video tu kena disabled dulu buat sementara waktu ni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: