A failed attempt for not coming to work

Tersedar dalam pukul 7:15 cam tu nak terbuang air. Bukak jer comforter, terasa sejuk yg amat. Hujan kat luar, pastu aircond kat bilik aku yg aku set 16 darjah celcius sebelum tido semalam tu memang buat bilik aku cam kutub utara. Eee. Bestnya sambung tido. Terasa malas sgt nak dtg keje hari ni.

Seperti biasa, kul 8 jam aku tu menjerit. Isk. Nak pegi keje ke tak nak ni. Ingat nak ambik mc je. Mengelamun kat atas katil 15 minit, last2 aku kensellah niat aku nak ponteng keje hari ni. Keje byk beb yg nak disiapkan.

Maybe next time…

Imran

Technical Manager at one of the market researcher company in KL who does blogging on his free time. Love cats very much. Always fascinated with new technology (as well as spending money on it)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: