Public Holidays in Malaysia 2006

Imran

Technical Manager at one of the market researcher company in KL who does blogging on his free time. Love cats very much. Always fascinated with new technology (as well as spending money on it)

4 Responses

  1. aries1981 says:

    hi imran! bila dah lama cuti..virus malas pun melanda diri! hehehe…la ni ms aries x sabar2 nak tunggu bila dpt long weekend lagi!

  2. Imran says:

    tu lah aries. tapi ok kut berbanding ngan cikgu – cikgu kita. mesti diaorg lagilah malas nak start sekolah balik lepas cuti berbulan2. hehehe

  3. PiNaT says:

    malaysia memang banyak cuti umum..

    tapi tulah, dah banyak cuti umum pun aku nak gak abiskan cuti tahunan 20 hari tu.. tak reti2 nak simpan, hehehehe..

    cuti2 malaysiaaaaaaaaaaaaaa..

  4. Malaysia Classifieds says:

    cuti adalah penting.
    kita boleh bersama-sama keluarga, boleh ambil peluang bercuti demi mengeratkan perhubungan keluarga.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: