Hujan…

Imran

Technical Manager at one of the market researcher company in KL who does blogging on his free time. Love cats very much. Always fascinated with new technology (as well as spending money on it)

8 Responses

  1. moon says:

    Imran, patutnya ada la muka hang tu jadi pelakon muvee ni, hak hak hak..duduk kat dapur tu, tunjuk basah kena air..(hahahahahaah)

  2. Imran says:

    moon. tuan yg ambik gambar tu mengalami ketensionan tahap supernova. tu yg dia tak masuk dlm video tu sekali.

  3. moon says:

    oh oh kasihan…

  4. arianna adrizal says:

    imran,
    kesiannyeee…

  5. amirahsyuhada says:

    patut!! memang pastut u tunjuk video ni kat diorang… pastu bg penampar 2 /3 kali..itu hukuman sebab menipu..wahaha..

  6. Masy says:

    mak aihh..umah kg pon x bocor cenggini..pelagi imran, pikeettttttt….tunjuk perasaaaaaaann!!

    *sabo…saboo

  7. Imran says:

    arianna: huhuhu
    amirah: huhuhu. bg penampar.. best idea tuh…
    masy: pinjam kotakhujan ko kejap. mana tahu leh guna wat tadah hujan nanti 😀 bukan aku sorang je yg duk marah. rasanya seluruh penduduk situ kut. apa taknya, parking pun banjir gak. camnerlah byk sgt bocor bangunan neh.

  8. kuncup says:

    imran,
    lagu tu ngan video clip cam kena mengena lar…
    huargghhh~!!! nak nangis gak ni
    *tompang sedih*

Leave a Reply to Masy Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: