New laptop and new gadgets for laptop

Imran

Technical Manager at one of the market researcher company in KL who does blogging on his free time. Love cats very much. Always fascinated with new technology (as well as spending money on it)

8 Responses

  1. dak^penang says:

    wahhhh…laptop baru laaaa….vista ke? zaif pakai vista ultimate cantik jugak grafic dia….
    bila nak angkat pc baru..miahahaha

  2. Imran says:

    huhu. laptop company kasik. OS asal windows vista business. tapi install letak XP lepas tu. rimas arr nak pakai vista utk buat keje ni.

  3. amirahsyuhada says:

    yes, vista sampai skang bermasalah…btw jelesssssssssss..jelesssss

  4. Imran says:

    hehe amirah. tak yah jeles. tu hak milik company. andai kata berenti keje ke apa, kena pulangkan balik

  5. rarza says:

    wireless fan…erm….atau lebih tepat gadget fan?…im a gadget fan..hehehe.. btw my blog coming soon..material dah ready..cuma no idea. ๐Ÿ™‚

  6. Masy says:

    pergghhh mcm2 dah dia beli ๐Ÿ™‚ btw, yg sy tau, klu guna vista xleh convert ke xp kan? leceh la gitu, mostly org pakai xp lagi..

    lama giler x dtg melawat boss ni heheheh. mana subinier gi obersi aritu? ๐Ÿ˜‰ hihihi~

  7. mr.eims says:

    wawhlawei..best tu~~
    hehe..

    nway..ako pkai vista cmbest je..seronok2.. ๐Ÿ™‚

  8. Imran says:

    rarza: gadget fan pun ye kut. hehe. kalau boleh, sumer benda nak wireless

    masy: ha ah. macam tulah. soubenir? kucing saya dah rosakkan sumer. hehehe

    mr.eims: kalau pc power, best kut. pc aku tu, kalau letak vista, cam lori balak naik bukitlah gamaknya dia punya semput

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *